Eef's Australian Dream

Cursus Medisch Engels, Bournemouth, UK

He allemaal!

Met nog minder dan 3 maanden te gaan totdat mijn grote reis gaat beginnen, zijn de voorbereidingen in volle gang. Om in Australië als verpleegkundige te mogen werken, moet ik een cursus Medisch Engels hebben gevolgd. Aanstaande zaterdag vertrek ik dan ook naar Bournemouth, England om deze cursus aan de Kingsmore University te volgen. Ik zal daar van maandag tot vrijdag colleges volgen, en verblijf bij een echt Engels gezin, Anne and Duncan Cassels en hun twee dochters.

Ik zal tijdens mijn verblijf in Bournemouth ook af en toe een bericht achterlaten!

Liefs,

Eef!

Reacties

Reacties

Nick

Hey peertje! Wat spannend allemaal!
Leuk hoor even naar engeland om te leren. Begin wel een beetje jaloers te worden op jullie allemaal ;). Kus

Arthur

Top Eefje!! :)

Iedereen gaat opeens maar naar Australië ;).. alsof het niks is! Heel veel plezier, geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhalen.. Ik wist het overigens niet, hoelang ga je daar heen? 6 maanden?

Kusje!

Bas/Seb/Surfside/Bus

Way to go Eef! Don't dream your life, live your dreams! En als je eenmaal hier bent, just go with the flow. Dat is het beste reisplan ben ik achter gekomen.

ps: Die foto is in Melbourne genomen toevallig? Die strandhuisjes zijn even duur als een normaal huis!

Diana

Hoi Eef,
Je kent mij niet maar kwam met googlen op je site terecht en las dat je als verpleegkundigen in Australie werkt nu. Ik wil dat ook en vroeg me af of je mij wat kan vertellen over wat er allemaal bij komt kijken om dat te regelen. Hoop dat je het niet erg vind dat ik je benader. Mijn email is cruisindiana@hotmail.com.
Alvast bedankt

jurrina benjamins

Hallo Eef,

las je verslag op internet. Hoewel het al een tijd is geleden dat je dit bericht hebt geplaatst hoop ik toch nog wat van je te horen. Ik ben van plan om medisch engels te gaan studeren in Bournemouth. Hoe is het jou daar bevallen? Ik ben verpleegkundige en docent verpleegkunde en spreek redelijk tot goed Engels. Is het goed te doen? Ik hoop dat het je goed bevalt in Australie!

Hoop dat ik wat van je hoor.
Vriendelijke groet,
Jurrina Benjamins
info@teachincare.nl

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active